wtorek, 27 sierpnia 2013

Military style

Witam Was Kochani <3!

Przepraszam was, że wczoraj nie dodałam postu lecz wysiadł mi internet :). Wczoraj popołudniu wybrałam się na zdjęcia wraz z moją przyjaciółką i chcę wam teraz zaprezentować  efekty naszej pracy :). Ostatnio mam "bzika" na punkcie militarnego stylu więc postanowiłam sobie coś w tym stylu zakupić. Akurat trafiłam na fajną promocję w sklepie więc kupiłam spodnie, które są przedstawione na zdjęciach poniżej :). Spodnie militarne połączyłam z zieloną marynarką i do tego dodałam brązową bluzkę oraz workery w kolorze khaki :). A że czegoś mi brakowało to postanowiłam do stylizacji dodać full cap, który wcześniej widzieliście w innej stylizacji :). Mam nadzieję, że wam się spodoba moja stylizacja i ją ocenicie :).

Do Zobaczenia :*

















Full Cap: New Era, Marynarka: SH, Bluzka: SH, Spodnie: Sklep w mieście, Workery: @, Torebka: New Look

34 komentarze:

  1. swietna czapka, mam taka rozowo biala :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam podobne spodnie ;)
    ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. super jest mix moro z tą marynarką!

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię styl militarny :)
    Loczki <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty, buty, buty...cudeńka istne! ps. fryzurka świetna! :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. MARYNARKĘ CHCĘ ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. This outfit is perfect on every level! Amazing job girl!

    http://shybutsecretlyfab.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne spodnie i buty! Fajnie wszystko połączyłas !

    OdpowiedzUsuń
  9. cudny zestaw !
    wyglądasz super
    marynarka i torebka to moim ulubieńcy :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aaale masz loki!
    Fajnie, fajnie, ale jak dla mnie full cap troszkę nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  11. Spodnie świetne! :)
    Zapraszam: http://creepy-luelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie jestem fanką moro, ale wyglądasz bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam militarny styl! Świenie przełamałaś moro tą marynarką. :) Swoją drogą - świetna zdobycz w SH. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna stylizacja! :)
    bardzo ładnie wyglądasz :>
    uwielbiam moro

    http://my-fashioncity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie wyglądasz tylko ta marynarka mi tu nie pasuje, piękny uśmiech !

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna czapka :) obserwuję i zapraszam do mnie: www.alessionfff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny look!
    Obserwuję Twój blog od jakiegoś czasu, polubiłam również na fb
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz zachwycająco :) Cały zestaw bardzo mi się podoba :) Najbardziej podobają mi się spodnie :) Pozdrawiam serdecznie i w wolnej chwili zapraszam także do odwiedzenia naszego bloga i obserwacji :D

    OdpowiedzUsuń
  19. pisząc SH masz na myśli lumpa? Tam można świetne rzeczy wynaleźć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dokładnie :) Chodzi mi o lumpa gdy piszę SH :)

      Usuń
  20. Bardzo ciekawie :) Stylizacja przede wszystkim wygodna i nie przekombinowana :)Podoba mi się :) ZApraszam także na mojego, póki co początkującego bloga :) http://style-of-secret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam taki styl :) + masz piękne oczy i włosy :)
    Obserwuję i zapraszam do obserwowania!
    http://maruda-ruda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. nice outfit ! love the pants!
    Maybe we follow each other!?
    Let me know if you follow me, than i´ll follow back :)
    Greetings & happy weekend <3

    www.YulieKendra.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie wyglądasz! :) Piękna stylizacja i cudowne zdjęcia. :)
    ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  24. OMG!! jakie ty masz boskie włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo ciekawy i ładnie się prezentujący outfit :)_

    OdpowiedzUsuń